19 Temmuz 2010

Son demlerim

Hayatımda ilk defa staj yapıyorum. Yarısı su gibi geçti, iş verip ilgileniyorlardı bizimle. Şimdi bütün gün iş beklemekten, evet beklemekten yoruluyorum. İş yapıp yorulmakla yapmadan yorulmak arasındaki farkı öğrenmiş bulunmaktayım. Elbette çalışmak tercihimdir. Keşke kurumsal iletişimle ilgili okuduğum kitap dışında okulda buna benzer bir ders açılsaydı da alsaydım. Daha çok halkla ilişkilercilerin yapacağı bir alan. Benim burda ne işim var demedim de değil hani. Yine de Sabancı Baharı projesi için beyin fırtınası yapmaktayız. Çok şahane, eğlenceli fikirlerimiz var. Diyoruz ki keşke bunları uygulasalar da biz de eğlensek! Mesela Hindistan'daki Holi bahar festivalini ithal etmek istiyoruz. Doğal toz boyaları etrafa saçmak, dağıtmak, beyaz T-shirtleri rengarenk boyamak ve bunu hayat boyu hatırlamak... Ne harika olurdu!

3 yorum:

  1. monom,
    kesinlikle bulmalıyız bu tozları.....

    YanıtlaSil
  2. sihirli tozlar gibi oldu böyle =)

    YanıtlaSil
  3. peri tozu niyetine kullanırız işte... Belki uçabiliriz de ondan sonra

    YanıtlaSil